Hoe lang duurt een consult?
Dit formulier is voor algemene vragen , geen medische (aan-)vragen. Dit moet via de digitale MGN methode. HOE LANG DUURT EEN CONSULT? Bij het maken van de afspraak vraagt de assistente waarvoor u komt. Aan de hand van de hulpvraag reserveert ze voor u een bepaalde tijd. De [...]
GEZONDHEIDSCHECK’s
Dit formulier is voor algemene vragen , geen medische (aan-)vragen. Dit moet via de digitale MGN methode. Wel of geen gezondheidscheck? Steeds meer mensen maken gebruik van health checks. Dit zijn testen ter bepaling van toekomstige gezondheidsrisico’s. Het aanbod van preventief medisch onderzoek, ook wel bodyscan, gezondheidscheck, medische [...]
Veranderingen in de organisatie
Het wordt steeds drukker, aan de balie, aan de telefoon en op de spreekuren. De huisarts krijgt steeds meer op zijn bord. De afgelopen periode waarin het extra druk was door de griepgolf kwam het voor dat wij slecht bereikbaar waren, de wachttijd erg lang was en er maar moeizaam een plekje op het spreekuur werd [...]
ARJEN LUBACH OVER ZORGVERZEKERAARS
In december sprak Arjen Lubach in zijn programma Zondag met Lubach over zorgverzekeraars. Voor wie het gemist heeft......
WAT ZEGT MIJN POLIS ?
Vraagt u zich ook af of de zorg die u krijgt wel vergoed wordt? Het is belangrijk dat u weet of uw zorgverzekeraar de zorg die u nodig heeft vergoedt. Uw huisarts weet niet hoe u verzekerd bent, maar vindt het wel belangrijk dat u goed op de hoogte bent. Op de website watzegtmijnpolis.nl , leest u hoe u kunt [...]
Digitaal verwijzen naar het Rode Kruis Ziekenhuis.
Wij kunnen tegenwoordig digitaal verwijzen naar specialisten in het Rode Kruis Ziekenhuis. De verwijsbrief gaat via een ,beveiligde, digitale weg naar de secretaresse van de specialist die u dan binnen 48 uur opbelt om een afspraak te maken. U hoeft dus niet zelf te bellen of de brief bij de praktijk op te halen. Om contact te kunnen opnemen [...]